ויראלי
19 אנשים שיכולים למכור קרח לאסקימוסים
רובנו למדנו שהעובדה שאנחנו קונים שקית צ׳יפס ענקית לא אומרת שחצי ממנה לא יהיה מלא באוויר. אנחנו למדים בדרך הקשה שישנם חברות שמסורות באופן מרשים להטעייה של לקוחותיה הפוטנציאליים. אבל אפילו דייוויד אוגילבי, שידוע גם כ״אבי הפרסום״, לא חשב על הדרכים המופיעות בתמונות שתכף תראו בכתבה הזו. מה שמדהים הוא לא היעדר היצירתיות, אלא הערמומיות של מחלקות הפרסום של חברות מוכרות רבות.
כתבות נוספות
Facebook Comments Box